الزامات واکسن یا آزمایش کار و هزینه های دولتی را افزایش می دهد


آماندا کوستروسکی، یک اعزام کننده 911 در مدیسون، ویسکانسین، هفته ای یک بار کار شلوغ را ترک می کند تا برای آزمایش کووید-19 به کلینیک بهداشتی شهرستان برود.

از آنجایی که دان کانتی در اواخر سپتامبر هر هفته از همه کارمندان خواسته بود که واکسینه یا آزمایش شوند، او 15 دقیقه پس از خروج از محل کار رانندگی کرده است. آزمایش رایگان است و معمولاً در عرض یک ساعت کار را از سر می گیرد.

کوستروسکی یکی از 10 درصد کارمندان شهرستان است که واکسینه نشده اند و هر هفته آزمایش می شوند. او تصمیم گرفت واکسن را دریافت نکند زیرا فکر می کرد واکسن خیلی جدید است و نگران عوارض جانبی بود.

کاستروسکی گفت که او ضرورت واکسیناسیون را درک نمی کند و همچنین نمی داند که چرا افراد واکسینه شده آزمایش نمی شوند زیرا گاهی اوقات ویروس را پخش می کنند. کوسترومسکی 34 ساله که نتایج آزمایشش منفی بوده است، گفت: «فکر می‌کنم منطقی نیست. همکارانی که واکسینه شده بودند به او گفتند که برای کمک به کسانی که آزمایش شده اند احساس مسئولیت می کنند.

دانمارک یکی از ده ها شهرستان، شهر و ایالتی است که کارگران را ملزم به واکسینه شدن در برابر کووید یا آزمایش منظم می کند. مقامات شهرستان گفتند که اگرچه برخی از کارمندان از این سیاست شکایت داشتند، اما از طریق تداخل متوسط ​​به تضمین ایمنی محل کار کمک کرد. آنها همچنین گفتند که کارگران واکسینه شده نیازی به آزمایش ندارند زیرا احتمال ابتلای آنها کم است و در صورت ابتلا به بیماری جدی کووید نیز بعید است. اما پرهزینه است و معمولاً دولت را ملزم می کند که از بودجه فدرال امداد کووید-19 که ترجیح می دهند در جاهای دیگر خرج کنند استفاده کند.

برخی از کارفرمایان خصوصی سیاست های مشابهی را اتخاذ کرده اند. از 4 ژانویه، دولت بایدن کارفرمایان خصوصی با 100 کارگر یا بیشتر را ملزم خواهد کرد که بر تزریق یا آزمایش هفتگی پافشاری کنند.

اما در میان برخی از کارگران، اتحادیه ها و رهبران محافظه کار، مخالفت با این مجوزها عمیقا ریشه دوانده است. بیش از دوجین وکلای ایالتی جمهوری خواه با این استدلال که دولت فدرال فاقد اختیار است، از دولت شکایت کردند. دادگاه استیناف فدرال با آنها موافقت کرد و موقتاً این دستور را مسدود کرد و ممکن است پرونده در نهایت برای محاکمه به دیوان عالی ارائه شود.

با این وجود، این تلاش‌های اولیه توسط دولت‌های ایالتی و محلی به ما بینشی در مورد معنای قوانین بایدن برای بخش خصوصی گسترده‌تر داده است، زیرا این شرکت باید با ایجاد و پرداخت آزمایش‌ها مقابله کند و سپس نتایج را نظارت کند. حتی در مکان‌هایی مانند شهرستان دان که تقریباً 90 درصد بزرگسالان حداقل تا حدی واکسینه شده‌اند، این برنامه کار بیشتری را به مدیران دولتی اضافه می‌کند.

بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، در سراسر کشور، تقریباً 81 درصد از بزرگسالان حداقل تا حدی در برابر کووید واکسینه شده‌اند، اگرچه نرخ واکسیناسیون از ایالت به ایالت دیگر بسیار متفاوت است.

حوزه‌های قضایی که توسط مقامات محافظه‌کار اداره می‌شوند معمولاً نرخ واکسیناسیون پایینی دارند و بعید است که کارگران را ملزم به واکسینه یا آزمایش کنند – این بدان معنی است که تجربه تاکنون مخالفت شدید با واکسن‌ها و سایر الزامات COVID را منعکس نمی‌کند.

دولت‌های محلی و ایالتی که گزینه‌های آزمایشی را می‌پذیرند، این کار را انجام می‌دهند زیرا از مرز بین ایجاد یک محیط کار ایمن و ارائه راهی برای خروج از واکسن بدون از دست دادن شغل به کارکنانی که تمایلی ندارند، می‌گذرد.

بلر برایانت، معاون مدیر قانونگذاری بهداشت انجمن ملی شهرستان‌ها، گفت: «برای ارائه پاسخ روشن در مورد پیشرفت آن خیلی زود است، اما تاکنون [we have] هیچ مشکل اساسی نشنیدم “

شهرستان‌ها به آزمایش رایگان کووید در جامعه متکی هستند، از طریق پرداخت‌های کمک‌های فدرال برای کووید-۱۹ پرداخت می‌کنند، یا از شرکت بیمه سلامت خود می‌خواهند صورتحساب را بپردازد.

دولت‌های محلی سیاست‌های مختلفی در مورد اینکه چه کسی باید الزامات واکسن یا آزمایش و نحوه اجرای آنها را رعایت کند، دارند. سخنگوی مایکل واکمن گفت، برای مثال، همه کارکنان واکسینه نشده در شهرستان سن دیگو، کالیفرنیا که در یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی کار نمی‌کنند، ملزم به ارائه گواهی آزمایش هفتگی به سرپرست خود هستند.

خط مشی شهرستان میامی داد فقط برای کارگران غیر اتحادیه اعمال می شود که تقریباً 9٪ از 29000 کارمند آن را تشکیل می دهند. هر هفته تقریباً 380 مورد آزمایش قرار می گیرد. شهرستان فلوریدا همچنان در حال مذاکره با اتحادیه برای افزایش الزامات است.

اداره اصلاحات ویرجینیا از کارمندان واکسینه نشده ای که در محیط های شلوغ کار می کنند می خواهد که هر سه روز یکبار و برای بقیه زمان هر 7 روز یکبار آزمایش شوند. هنوز هم هزینه دارید؟ این بخش در ماه اکتبر 442 کارمند را در دو روز آزمایش کرد و نزدیک به 7000 دلار هزینه کرد. این ایالت از بودجه فدرال کمک به کووید برای پرداخت هزینه آزمایش استفاده می کند.

ایمن کردن تجهیزات تست کمیاب می تواند دشوار باشد. پلیس ایالت ویرجینیا مجبور شد بیش از یک ماه برای شروع برنامه آزمایشی صبر کند، تا حدی به دلیل تاخیر در تحویل.

اگرچه دولت بایدن امیدوار است قوانینش الهام بخش افراد بیشتری برای واکسینه شدن باشد، نتایج در شهرستان ها متفاوت بوده است.

مقامات در شهرستان فیرفکس، ویرجینیا، خارج از واشنگتن دی سی، گفتند که از زمان اجرای سیاست تزریق اجباری در اکتبر، افزایش قابل توجهی در تعداد کارمندانی که تاییدیه واکسیناسیون را ارسال می کنند، مشاهده نشده است. بیش از 80 درصد از کارکنان شهرستان واکسینه شده اند.

سخنگوی داون نیترز گفت که این شهرستان برای 2300 کارمند خود که نیاز به آزمایش داشتند، این آزمون را توزیع کرده و هزینه آن را پرداخت کرده است. هزینه از 35 دلار آمریکا برای آزمایش سریع تا 53 دلار آمریکا برای آزمایش PCR متغیر است و استاندارد طلایی برای تشخیص کووید در نظر گرفته می شود.

شهرستان مکلنبورگ، کارولینای شمالی، از جمله شارلوت، متوجه حرکت سوزن شد. کارمندان آنجا مسئول انجام آزمایشات خود هستند. یک ماه پس از اجرای این الزام در اوایل سپتامبر، میزان واکسیناسیون از 62 درصد به 85 درصد افزایش یافت.

جورج دانلپ، رئیس کمیته شهرستان مکلنبورگ، گفت که او الزامات واکسن یا آزمایش را به جای واکسیناسیون ترجیح می دهد زیرا “شما باید اجازه دهید رفتار انسانی ممکن است متفاوت از رفتار شما باشد.” اما او مطمئن نیست که آیا این سیاست درست است یا خیر. کارگران بیشتری برای واکسینه شدن

او گفت: “افرادی که من شخصاً می شناسم و تصمیم گرفتند آزمایش بدهند هنوز در حال آزمایش هستند. آنها دیدگاه خود را در مورد واکسیناسیون تغییر نداده اند.”

برخی از کارشناسان سلامت ارزش آزمایش را به عنوان پشتیبان زیر سوال می برند و در عوض از تزریق اجباری حمایت می کنند.

جفری لوی، استاد مدیریت و سیاست سلامت در دانشگاه جورج واشنگتن گفت: سیاست‌های واکسن و/یا آزمایش کمتر از حد مطلوب هستند. “سیاست آزمایش می تواند مشکلات را زود تشخیص دهد. نمی تواند از مشکلات جلوگیری کند، و الزامات واکسیناسیون به جلوگیری از مشکلات کمک می کند.”

مارک الریش، یکی از مدیران اجرایی در شهرستان مونتگومری، مریلند، حومه واشنگتن، از نظر تئوری از قانون فقط واکسیناسیون حمایت می کند، اما می ترسد که تحمیل چنین قانونی باعث شود کارگران بدون الزامات مشابه به حوزه های قضایی همسایه بروند.

“امیدوارم دولت فدرال بتواند تحمیل کند [vaccine-only] الریش گفت: “مجاز است، زیرا اگر FBI این کار را انجام دهد، امکان جابجایی شغل وجود نخواهد داشت.”

راب پیتس، رئیس کمیته شهرستان آتلانتا فولتون، نیز می خواهد گزینه آزمون را لغو کند. او گفت: “اما فکر نمی کنم همکارانم با این موضوع موافق باشند.” حدود یک سوم کارمندان شهرستان آزمایش را به جای واکسیناسیون انتخاب کردند.

پیتس گفت: “چرا باید مصالحه کنم؟ چون فکر می کنم، خوب، ما باید کاری انجام دهیم.” “بسیاری اوقات، سیاست هنر سازش است.”

به گفته دفتر پیتس، شهرستان فولتون بیشترین افزایش را در حجم واکسیناسیون از زمان اجرای سیاست واکسن یا آزمایش در سپتامبر و مه داشته است. نرخ واکسیناسیون در حال حاضر حدود 72 درصد است.

در خبرنامه رایگان صبحگاهی KHN مشترک شوید.