ایالت اوکلاهاما بدلام را در آغوش می گیرد و OU را در یک رقابت کلاسیک شکست می دهد


ارسال شده توسط:
به روز شده:

پخش کننده ایالتی اوکلاهما، تی مارتین (1) در روز شنبه، 27 نوامبر 2021، یک پاس تاچ داون را در کنار مدافع اوکلاهما، وودی واشنگتن (0) و مدافع دفاعی جاستین برویلز (25) در جریان یک بازی فوتبال مدرسه NCAA در Stillwater، اوکلا، قطع کرد. (یان) Maule / Tulsa World از طریق AP)

استیل واتر، اوکلا. (AP) – اسپنسر سندرز برای یک تاچ داون پرتاب کرد و برای دیگری دوید، و شماره 7 استیت اوکلاهاما شنبه شب 37:33 اوکلاهما را شکست داد و به شماره 10 رسید تا شانس خود را در پلی آف فوتبال کالج زنده نگه دارد و سری Sooners را متوقف کند. 12 عنوان بزرگ در شش.

ایالت اوکلاهما (11-1، 8-1، شماره 7 CFP) یک سری شش شکست را با اوکلاهاما شکست. کابوی ها شنبه آینده با 9th Baylor برای قهرمانی Big 12 رقابت خواهند کرد.

اوکلاهاما (10-2، 7-2، شماره 10 CFP) آخرین بار در 20 دقیقه، با 54 ثانیه باقی مانده و بدون تایم اوت صاحب توپ شد. کالب ویلیامز 56 یارد دوید و سونرز را به گل رساند. اما کالین الیور از ایالت اوکلاهاما او را در 32 ایالت اوکلاهاما در رده چهارم اخراج کرد، در حالی که 8 ثانیه مانده بود، جشن وحشیانه ای به راه انداخت.

اوکلاهاما استیت در جایگاه دوم جدول رده بندی ملی در دفاع گلزنی و در جایگاه سوم در دفاع کلی وارد بازی شد، اما ویلیامز در نیمه اول سه پاس تاچ داون انجام داد. در نیمه دوم، او تنها به 6 پاس از 18 پاس در 48 یارد پیوست.

مالکوم رودریگز، مدافع خط دفاعی ایالت اوکلاهاما، که 11 بازی، دو بار، سه باخت به دلیل باخت و یک پاس پاس داشت، گفت که کابوی ها پس از شروع نامشخص مطمئن بودند.

رودریگز گفت: “ما می دانستیم که بهترین دفاع هستیم، بنابراین فقط می دانستیم که باید به آنجا برویم و ضربه بزنیم و به جنگ ادامه دهیم.” “فقط کار خودت را انجام بده، آرام باش و فقط ما باش.”

مایک گاندی مربی ایالت اوکلاهاما برای سومین بار در 17 تلاش مقابل اوکلاهاما پیروز شد. اکنون کابوی ها می توانند اولین عنوان Big 12 خود را از سال 2011 به دست آورند.

ایالت اوکلاهاما قبلاً جایگاهی را در عنوان Big 12 تضمین کرده است، اما مخاطرات بالا باقی مانده است. با پیروزی بیلور مقابل تگزاس تک در اوایل روز شنبه، اوکلاهاما برای راهیابی به مسابقات قهرمانی کنفرانس نیاز به پیروزی داشت و به ایالت اوکلاهما فرصتی داد تا رقیب خود را حذف کند.

لینکلن رایلی، مربی اوکلاهاما گفت: «یک باخت عذاب‌آور امشب. غیر از این نمی توان آن را توصیف کرد.

بازی زمانی تغییر کرد که اریک گری از اوکلاهاما امتیاز را کاهش داد و اوکلاهاما استیت به اوکلاهما 5 رسید. سپس جیلن وارن شماره یک را زد و با 8:54 باقیمانده اوکلاهما استیت را در 37-33 جلو انداخت.

تای مارتین در کوارتر اول یک تاچ داون 30 یاردی و یک تاچ داون 4 یاردی داشت تا به ایالت اوکلاهاما کمک کند 14-7 جلو بیفتد.

اوکلاهاما زمانی که ویلیامز، پشتیبان و تحت فشار، آستین استوگنر را برای تساوی 29 یاردی پیدا کرد، به تساوی رسید. برنان پریسلی بلافاصله با یک ضربه 100 یاردی برای یک تاچ داون پاسخ داد که کابوی ها را به جلو بازگرداند.

در پایان کوارتر دوم، وودی واشنگتن از اوکلاهاما پاس سندرز را گرفت و آن را به ایالت 14 اوکلاهما برگرداند. ویلیامز با برایدن ویلیس برای یک امتیاز 10 یارد تیم شد و امتیاز اضافی در 24 به پایان رسید.

اوکلاهاما به طرز عجیبی دروازه نیمه دوم را باز کرد. پریون وینفری از اوکلاهاما به دومینیک ریچاردسون از ایالت اوکلاهاما ضربه زد، توپ از دست رفت و اوکلاهما استیت برای ایمنی در منطقه پایانی بازی کرد.

اوکلاهاما پس از اجبار سه و یک بار دیگر ضربه زد. پریسلی توپ را ضعیف کرد و جاستین برویلز در منطقه پایانی بازی را به دست آورد و برتری سونرز 33-24 را تضمین کرد.

سندرز 37 یارد را برای تاچ داون در اختیار داشت و ایالت اوکلاهما با 13:52 باقی مانده برتری اوکلاهاما را به 33-31 کاهش داد.

بردن

اوکلاهاما: سونرز در نیمه دوم مقابل دفاع اعلام شده از ایالت اوکلاهاما گلی به دست نیاورد. تنها امتیاز تیم Sooners برای امنیت و شکست Broiles بود.

ایالت اوکلاهاما: کابوی ها به اندازه کافی برای پاس کردن تلاش کرده اند. آنها اشتباهات غیر معمولی داشتند، اما عملکرد خشن سندرز را نشان دادند که 214 یارد را پشت سر گذاشت و تا 93 دوید.

قابل نقل

رایلی خطاب به اینکه او برای تمرین در LSU خواهد رفت: “من مربی دیگری در LSU نخواهم بود. سوال بعدی.”

اعداد بزرگ

کندی بروکس اوکلاهاما تنها چهارمین نفری شد که زودتر سه فصل را با حداقل 1000 یارد با عجله ارسال کرد. او به De’Mond Parker، Adrian Peterson و Samaj Perine پیوست. او همچنین در اوکلاهاما به 10 تیم برتر در حیطه های حرفه ای تبدیل شد. او گرگ پرویت را از 10 تیم برتر حذف کرد و اکنون 3178 یارد در حرفه خود دارد. او 464 یارد را در سه بازی حرفه ای مقابل اوکلاهاما استیت به ثمر رسانده است.

تاپ بعدی:

اوکلاهما: بازی کاسه ای.

ایالت اوکلاهما: او با شماره 9 بیلور در عنوان بازی Big 12 بازی خواهد کرد.