لالیا سوزینی «ایستگاه 19» را راه‌اندازی می‌کند، نزدیک به مرگ در تصادف تاب ایوان لس آنجلس، خط لباس تطبیقی ​​برای کودکان مجروح

فهرست مطالب


لس آنجلس – لالیا سوسینی پس از اینکه تقریباً جان خود را در یک تصادف چرخش ایوان از دست داد، متعهد شد که به مجروحان و سایر کودکان بیمار کمک کند تا بر موانعی که با آن روبرو هستند غلبه کنند.

این دختر 12 ساله لس آنجلسی به دنبال حرفه ای در زمینه بازیگری و مد بود، اما اکنون ذهن او در فکر پزشک شدن است، نتیجه یک تصادف دلخراش که منجر به چندین عمل جراحی مغز شد.

سوسینی که اخیرا در «ای بی سی 19 استیشن» بازی کرده است، به سی ان ان گفت: «فکر می کردم می خواهم بمیرم». “من نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است.”

بیش از یک سال پیش، یک کره چشم که یک طناب بانجی چرخان داشت، از سقف ایوان جدا شد و آن را به سر لالیا شلیک کرد.

مادرش، استیسی سوسینی، گفت: “این به عنوان یک لحظه زیبا و تمام آمریکایی شروع شد، پدربزرگش او را هل می داد.” نکته بعدی که می دانید این است که همه جا خون است و فکر می کردم دخترم را از دست خواهم داد.

خدمه آتش نشانی لس آنجلس دریافتند که لالیا دچار سکته مغزی شده است، بیهوش بوده و حرکت به سمت چپ خود را از دست داده است.

اعضای ایستگاه 97 به او کمک کردند تا به هوش بیاید و به بیمارستان Cedars Sinai دویدند.

استیسی سوزینی به یاد می آورد که دخترش قبل از اینکه پزشکان بتوانند عمل کنند، دو بار تزریق خون داشته است، زیرا لالیا تعداد زیادی را شکسته بود.

دکتر مویس دانیل پور، جراح مغز و اعصاب در بخش اطفال Cedars گفت: «این برجستگی از جمجمه او عبور کرده و به ناحیه‌ای از مغز که مسئول کنترل داوطلبانه حرکت است، رفته بود.

او قادر به حرکت دادن یک طرف بدنش با زخم باز نبود. زمان بحرانی بود.

دکتر توضیح داد. دانیال پور برای نجات جان لالیا و حفظ هر چه بیشتر مغز آسیب دیده لالیا با پزشکان و پرستاران مبارزه کرد.

دانیال پور گفت: جان این کودک زیبا در دستان ما بود و جایی برای خطا نبود.

جالب اینجاست که لالیا این عمل را تقریباً پنج ساعت به طول انجامید.

انگیزه پس دادن

با گذشت بیش از یک سال، بازوی چپ لیلا هنوز فلج است.

اما او فیزیوتراپی گسترده را می پذیرد، و دوباره وارد عمل می شود، و همچنین کارهای روتین دیگر کودکان را انجام می دهد – مانند دوچرخه سواری، کاهش سرعت فوتبال، دویدن پیست و تعقیب سه برادرش به خانه. Hollywood Hills.

لالیا گفت: “من سخت کار می کنم تا دوباره به همه اینها برگردم.” برخی فکر می کنند این (جراحات او) آنقدر بد است که زندگی من خراب شده است، اما شما باید مثبت باشید.

نگرش متحرک او را برانگیخت تا با ایجاد خطی از لباس‌های شیک و راحت برای کودکانی که با دستگاه‌های پزشکی زندگی می‌کنند، به سایر بیماران اطفال کمک کند.

لیلا در حال طراحی لباس قبل از تصادف با بهترین دوستش با نام تجاری LATE Clothing LA بود. اما تصادف او باعث شد تا روی کودکان بیمار و مجروح نیز تمرکز کند.

لالیا گفت: «ما به بچه‌ها لباس‌هایی می‌دهیم که دارای قالب‌های دستی، خطوط PICC یا لوله‌های تغذیه در بازوهایشان باشد – هر چیزی که نیاز به اصلاح داشته باشد. مخفف PICC مخفف کاتتر مرکزی است که به صورت محیطی وارد می شود و برای تجویز مایعات داخل وریدی استفاده می شود.

دانش آموز کلاس هفتم در طول دوران نقاهت خود گفت که دید او و سایر کودکان چگونه از هر لباس راحتی که دارای دهانه هایی برای آن خطوط یا پیچ و تاب باشد بهره می برد.

یکی از آن کودکان دوست او جک بولاس بود که از آسیب مغزی و همچنین حمله قلبی جان سالم به در برد.

جک شش ساله از تاکی کاردی بطنی پلی‌مورفیک کاتکول آمینرژیک نادر رنج می‌برد که ریتم قلب نامنظم ایجاد می‌کند.

مت بولاس، پدر جک، می‌گوید: «یک بیمارستان اطفال خانواده‌ها، فرزندان، والدین زیادی دارد که تنها زندگی می‌کنند. من از لالیا به خاطر محبتی که به جک کرد قدردانی می کنم. او همیشه در مورد او صحبت می کند و از او مراقبت می کند.

اولین چیزی که وقتی او را می‌بیند می‌گوید «پنهان» است، زیرا دوست دارد با او مخفیانه بازی کند.»

خط تولید پوشاک کودکان لالیا با تعدادی اقلام اهدایی به تازگی شروع به کار کرده است.

لیلا می‌گوید، اما لباس‌ها تازه شروع هستند. او همچنین می خواهد راه او را تا اتاق عمل ادامه دهد و یک روز جراح مغز و اعصاب اطفال شود.

او دانش آموز A-straight است و مطمئن است که می تواند این کار را انجام دهد. اما در حال حاضر، لیلا یک روز در یک زمان.

دانیال پور گفت: وقتی می‌توانی روی زندگی یک جوان تأثیر بگذاری خیلی خوب است.

The-CNN-Wire™ & © 2021 Cable News Network, Inc., WarnerMedia Company. تمامی حقوق محفوظ است.