دلفین ها چهارمین پیروزی متوالی را بردند و پانترز را 33-10 شکست دادند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


MIAMI GARDENS، فلوریدا (AP) – Jaylen Waddle 9 شکار برای بهترین 137 یارد فصل و یک گل داشت، و دلفین های میامی، کم نیوتن را مجبور کردند تا یکی از بدترین آمارهای دوران حرفه ای خود را در راه شکست دادن Carolina Panthers 33- به ثبت برساند. 10 روز یکشنبه

مایلز گسکین دو نتیجه کوتاه کوتاه برای میامی به دست آورد (5-7) و تبدیل به ششمین تیم در تاریخ NFL شد که بلافاصله شروعی 1-7 با چهار برد متوالی دنبال کرد. شوت که منجر به گل میامی شد را دوک رایلی مهار کرد.

دوئل مقابل مدافعان کاملا یک طرفه بود. Tua Tagovailoa از میامی 27 از 31 پاس گل را برای 230 یارد انجام داد و گلزنی کرد. نیوتن در کوارتر چهارم پس از انجام تنها 5 پاس از 21 پاس گل برای پانترز (5-7)، که برای هفتمین بار در 9 بازی اخیر خود شکست خورده است، کنار رفت.

نیوتن با 92 یارد، بدون لمس و دو قطع توپ را تمام کرد. در مجموع، او امتیاز 5.8 را به دست آورد که بدترین امتیاز در دوران حرفه ای او است. او تنها ضربه کارولین را به ثمر رساند و در کوارتر اول 1 یارد چرخید.

این تنها عجله برای پلنگ ها بود.

جیلان فیلیپس سه کیسه از پنج کیسه دلفین را در اختیار داشت و نیک نیدهام، ژاوین هاوارد و جوون هالند یک توپ را برای میامی داشتند.

پانترز اگر امتیاز 21 یا بیشتر را در این فصل کسب کند 0-7 است، در غیر این صورت 5-0. دلفین ها اما در نیمه دوم به دلیل ضربه مهار شده و دو امتیاز، 21 روی تخته داشتند.

جاستین کولمن توپ مسدود شده رایلی را گرفت و از فاصله 2 یاردی بازی کرد تا میامی را روی تخته قرار دهد. وادل تاگووایلوآ را بعد از اینکه یکی از مهارکننده های نیوتن یک حرکت 9 یاردی ایجاد کرد – همانطور که وادل که در واقع در منطقه پایانی تمرین می کرد اشاره کرد – تاگووایلوآ را روی دروازه گرفت و گسکین با یک ضربه مستقیم 21-7 به گل رسید.

هنگامی که برتری میامی در کوارتر سوم به 27-10 رسید، پایان دفاعی پانترز برایان برنز هم تیمی ها را در کناره روشن کرد که توسط دوربین های تلویزیونی ضبط شد.

اگر او امیدوار بود که این جرقه ایجاد کند، اینطور نبود.

نیوتن مدتهاست که به پایان رسیده است و احیای دلفین ها پس از شروع فاجعه بار هشت بازی ادامه دارد. آنها در چهار بازی اخیر خود 46 امتیاز دریافت کرده اند و اکنون در سه فصل مربیگری برایان فلورس در ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه 16 بر 7 امتیاز کسب کرده اند.

RANE

Panthers: RB Christian McCaffrey در نیمه اول مچ پای خود را پیچید. آقای جان میلر به دلیل مصدومیت مچ پا از زمین بازی اخراج شد.

دلفین ها: میامی بدون اس براندون جونز بود، او با آسیب های زانو و آرنج تحمل کرد.

سرنخ ها و کاستی ها

وقتی میامی در کوارتر چهارم با نتیجه 30-10 پیش رفت، این اولین باری بود که دلفین ها از اول نوامبر 2020 مقابل لس آنجلس رامز از برتری 20 امتیازی یا بیشتر برخوردار شدند. کارولینا در اوایل فصل 22 امتیاز از نیویورک جاینتز و دالاس کابوی عقب تر بود.

طرفداران کراس اوور

فلوریدا پانترز و میامی هیت روز یکشنبه بدون بازی یا تمرین بودند. یعنی روز فوتبال بود. جاناتان هوبردو، مهاجم پانترز در یک سمت در ردیف جلو صندلی‌ها قرار داشت و پیراهن دلفین‌ها را بر تن داشت، در حالی که مرکز هیت بام آدبایو، بومی کارولینای شمالی، و کلاه دلفین‌ها را نیز نشان می‌داد.

بعد

Panthers: Goodbye week، سپس میزبان آتلانتا در 12 دسامبر.

Dolphins: میزبان غول های نیویورک در 5 دسامبر است.

حق چاپ 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، رونویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید